5 Simple Techniques For صندلی تابی

Wiki Article

جنس کابین تاب ریلکسی شیشه‌ای از ورق پِلکسی گلاس درجه یک است که قابلیت انتخاب در مدل شفاف، مات و رنگی با ضخامت و مقاومت بسیار بالا وجود دارد

تاب ریلکسی یک نفره مناسب برای جاهای کوچک و آپارتمانی .با رواج زندگی های آپارتمانی و کاهش فضاهای تفریحی ، این نیاز احساس می شود که در فضاهای کوچک نیز بتوان وسایلی برای تفریح جای داد .

آویز کامل تاب کودک قطعه اصلی محصولات تاب فروشگاه نی نی آنیل است. این محصول جهت اتصال تاب به سقف یا بارفیکس است. این آویز ایمنی کامل بجه را با خواب راحت کودک شما به همراه خواهد داشت.

همچنین اکثر تابهای ریلکسی دارای ارتفاعی در حدود ۲ متر می باشند که برای استفاده در اتاق ها معمولاً از لحاظ ارتفاع مشکلی به وجود نمی آید .

رنگ بدنه و تشک یا کوسن تاب ریلکسی ابریشمی به سلیقه و انتخاب شما

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه بازرگانی ایرانا مبل می باشد.

میز و صندلی ناهار خوری آلومینیومی ناهار خوری بافت میز صندلی

این تاب با استفاده از یک تایر ماشین ساخته می‌شود. معمولاً یک تایر نو یا کهنه را با طناب از درختی آویزان می‌کنند. در زمین‌های بازی مجهز از تایرهای نو و بزرگ‌تر از اندازهٔ معمول استفاده می‌شود و معمولاً حفاظ فلزی مدوری برای افزایش ایمنی دور آن قرار می‌گیرد و با زنجیر از یک میلهٔ آهنی یا چوبی آویزان می‌شود.

تابها از قدیمی ترین تفریحاتی هستند که توسط بشر مورد استفاده قرار گرفت و برای استفاده از آن هیچ گونه محدودیت سنی وجود ندارد .

به همراه کوسن درجه یک باکیفیت؛ مخصوص تاب گرد شیشه‌ای در رنگ‌های متنوع

کافیست تماس بگیرید و یا از طریق لینک زیر در واتس‌اپ پیام بگذارید

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.

يمكنك أيضًا تحريك إصبعك من أعلى الشاشة إلى أسفلها ثم النقر على خيار الإعدادات

جهت بالا رفتن اینجا مقاومت در برابر زنگ زدگی از رنگهای الکترو استاتیک (رنگ پودری) استفاده می شود .

Report this wiki page